11.04.2019

Moje pierwsze mecze NBA na żywo! + bonus

Tym razem wpis w trochę innej formie. Jako wielki fanatyk NBA od dziecka moim ogromnym marzeniem było obejrzenie meczu na żywo. W końcu udało mi się to w trakcie mojej eskapady po USA. Opis tego wydarzenia pojawił się w postaci artykułu na portalu poświęconym NBA - Szósty Gracz. Zapraszam do podróży w świat najlepszej koszykarskiej ligi świata i zobaczenia jednego z jej meczy od kuchni.




Edit 12.05.2019

Moja podróż po USA ułożyła się w taki sposób, że udało mi się obejrzeć mecz NBA na żywo po raz drugi. Tym razem w Los Angeles. Zapraszam do artykuły na temat tego meczu opublikowanego na portalu Szósty Gracz



>>>> Kliknij tu<<<<


Edit 21.08.2019

Mały bonus. Relacja z wizyty w oficjalnym sklepie NBA na 5 Alei w Nowym Jorku. Ponownie na portalu Szósty Gracz. Dowiecie się m.in. dlaczego jedna czapka z daszkiem kosztuje 35 000$



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz